eini

Direktlänk till inlägg 26 juli 2010

tjenna mobboffer

Av Eini - 26 juli 2010 15:30

Sååå, egentligen var min plan att ringa Bex, men hon ska träffa sin manager idag så det skulle väl ändå inte gå vägen. Ringde Dut istället och nu ska jag dit och vänta där på att Jim kommer. Han har i alla fall fått körkort! *smile* Så det blir att fira ikväll med lite speciella överraskningar som väntar honom. Aja ska byta blöja på mammas nya hund, den är så ful att jag dör! :s


Mamis new puppy..

 
 
Ingen bild

Rike

26 juli 2010 20:35

VA FUL HUND!!! :S

 
Ingen bild

Jenny-Elvira

26 juli 2010 20:36

sluta ta bilder från internet ditt mongo!

 
Ingen bild

ARGEN

26 juli 2010 20:37

DU FÖROLÄMPAR MIN KUSIN!! HAN SER UT SOM DEN DÄR HUNDEN OCH DU SÄGER ATT DEN ÄR FUL! TA DIG I STJÄRTHÅLANn!!;@@@@@

 
Ingen bild

Janina

27 juli 2010 23:57

men please, sluta goggla efter "tjock hund" typ och lägga upp. man ser ju att den kommer frå internet brainless

 
Ingen bild

din jäkla åsna

27 juli 2010 23:58

min hund är inte den smalaste men det betyder inte att hon är ful? ditt pantade missfoster

 
Louise Helena Cerit Pettersen

Louise Helena Cerit Pettersen

27 juli 2010 23:59

tävling på bloggen! :) anmäl snarast!

http://www.lhcpettersen.blogg.se

 
Ingen bild

Jeanette Andersson

28 juli 2010 00:01

du är söt, men du kränker så många på din blogg att jag tror att en liten tankestund skulle hjälpa dig! jag känner på mig att inuti din hårda yta gömmer sig en liten osäker tonåring med dålig självkänsla. Du är vacker, men inte den enda vackra människan på jorden så låt inte andra lida av det du säger. det kan faktiskt såra dem! all lycka :-)

 
Ingen bild

Malle och David

28 juli 2010 00:03

min kille och jag älskar din blogg! vi läser den varenda morgon vid laptopen under frukost-tiden. Jätterolig och humoristisk!

strunta i alla störda som inte fattar vad du håller på med haha. keep the good work up tjejen! du är jätteduktig Eini!

 
Ingen bild

stan sten sture

28 juli 2010 00:04

skitrolig blogg hahahaah! och bilden HAHAHAHAHA DÖR!

 
Ingen bild

Paulina F

28 juli 2010 00:06

ALLTSÅ GE ER. ni som skriver att hon gör ett bra jobb? vad.. fan?! ta ut hjärnan ur arslet och sätt in den i huvudet. den här bloggen är inte rolig någonstans, eini sårar bara och kränker folk. hon gör ett dåligt jobb, grymt dåligt. peace out apor

 
Ingen bild

amina

28 juli 2010 00:07

hatar dejh!!

 
Ingen bild

mahlin

28 juli 2010 00:07

duh e int ens ngn så slutahh tro deh ? :s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eini - 17 februari 2011 10:35

2011 och här sitter jag. Vaknade upp med Jimbo vid min slida.. oj skrev fel hehe :$ mamma sa att hon skulle göra i ordning gröt till oss, så jag spydde :ssss ...

Av Eini - 28 juli 2010 00:26

Hej bloggen, har vart hos Jim några dagar och bara tagit lugnt! Tänkte köra lite frågestund så go ahead och lätta era hjärtan. Jag svarar på allt! ...

Av Eini - 26 juli 2010 16:00


Jim har kommit hem precis och nu ska vi grilla med hans familj. Är så stolt över my baby att han klarade uppkörningen, fast han körde på två gamlingar och deras katt. Dock så är det ju rätt åt dom! Dom tar ju ändå bara plats med sina rolatorer och hä...

Av Eini - 26 juli 2010 13:15

Hej sockerhjärtan. Vaknade med Jim vid min sida imorse. Vi käkade frukost och sen gick jag hem eftersom han skulle till uppkörningen, körkort vettni! Natten har vart galen och för tillfället sitter jag här med en kycklingsallad (as usual). Ska se om ...

Av Eini - 26 juli 2010 00:58


Hej bitches! Sitter hos Jim för tillfället. Vi lyssnar på hästlåtar, älskar horsepop. Tänkte bjuda på en slimmad bild på mig, gud vad jag är smal alltså. Verkligen! Älskaaa revben! Seriöst, önskar jag va ett skelett! <3 ...

Presentation


Hejsan! Jag är en halv-asiatisk tjej på 17 år. Här på min blogg kan ni läsa om allt mellan himmel och jord, fastän det mesta handlar om mitt liv. Fortsatt trevlig lässtund!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards